Kierownik Izby Przyjęć: lek. med. Ewa Piecewicz tel. 41 36 41 294
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Lekarz dyżurny tel. 41 36 41 303 w Morawicy
Pielęgniarka dyżurna tel. 41 36 41 302 w Morawicy
Lekarz dyżurny tel. 41 36 69 746 w Kielcach
Pielęgniarka dyżurna tel. 41 36 69 744, 506 275 819 w Kielcach
>> Standardy ochrony małoletnich
I. Izba Przyjęć (IP) pracuje w systemie 12 godzinnym i jest czynna całą dobę.
II. Pracą personelu IP kieruje lekarz –kierownik IP, a koordynuje pielęgniarka koordynująca . W dni świąteczne i po godzinie 14.35 funkcje kierownika pełni lekarz dyżurny IP; który również zastępuje Dyrektora Szpitala , a pielęgniarki koordynującej –pielęgniarka odpowiedzialna.
III. Kierownik podlega bezpośrednio Dyrektorowi ds. lecznictwa a pielęgniarka koordynująca merytorycznie –Z-cy Dyrektora ds. pielęgniarstwa
IV. Do zadań Izby Przyjęć –części przyjęciowej należą:
1)przyjmowanie pacjentów z ustalonym terminem przyjęcia do oddziałów,
2)decyzja o dalszym trybie postępowania z pacjentami zgłaszającymi się ze skierowaniem lub bez niego –przyjęcie do szpitala , doraźna pomoc w izbie przyjęć, przekazanie do dalszego leczenia w innej placówce ,
3)zakładanie dokumentacji szpitalnej – w tym historii choroby,
4)ewidencjonowanie przyjmowanych pacjentów w systemie komputerowym,
5)prowadzenie bieżącej dokumentacji izby przyjęć,
6)ewidencjonowanie pacjentów , którym są udzielane porady ambulatoryjne w księdze odmów przyjęć i porad ambulatoryjnych
V. Do zadań Izby Przyjęć – części obserwacyjnej należą :
1) udzielanie świadczeń zdrowotnych polegających na wstępnej diagnostyce oraz leczeniu osób wymagających pomocy doraźnej w przypadkach schorzeń psychicznych , uzależnień.
2) udzielanie świadczeń zdrowotnych poszkodowanym w stanach wyjątkowych i katastrofach,
3) udzielanie świadczeń ambulatoryjnych pacjentom zgłaszającym się samodzielnie do IP, zgodnie z obowiązującymi przepisami
4) dokumentowanie prowadzonych działań medycznych zgodnie obowiązującymi przepisami i standardami,